سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خلاصه قسمت 38 / سی و هشتم افسانه جومونگ

جومانگ از سه تا طرفدارش تشکر میکنه و یه عالمه سوال داره که بپرسه واسه شروع کار برای اینکه شوکه نشه فقط گند کاری های دائه سو رو بهش میگن
» نظر

دانلود کلیپ مصاحبه با هان هی جین (سوسانو)

سلام دوستان سال نو مبارک. انشالا که سال خوب و پر برکتی برای همه باشه .اولین پست سال جدید رو با شاهکار غافلگیر کننده دیگه ای از منصور ضابطیان آغاز می کنیم که بعد مصاحبه پارسالش با لی یونگ اه ( یانگوم ) اینبار مصاحبه ای با هان هئ جین (سوسونو ) انجام داده که خوشبختانه امسال با سر و وضع بهتری نسبت به پارسال کارو انجام داده  ....


» نظر

جومونگ+یک هدیه

محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال در کشور کره جنوبی و آسیا که در رتبه بندی پرطرفدارترین ها مقام اول را بدست آورد !! سریال فوق العاده زیبا و حماسه ای جومونگ با بازی درخشنده سونگ ایل گوک ( یوم جانگ در امپراطور دریا ) و هنرپیشه نقش بانو چویی در جواهری در قصر و بسیاری دیگر از بهترین های کره جنوبی اکنون با زیرنویس فارسی و بسته بندی شکیل آماده فروش پستی ( پرداخت پول پس از دریافت سفارش از پستچی ) می باشد .


خرید این نسخه از سریال برای تمامی ایرانیان ( تهران و شهرستان ها ) میسر می باشد و تنها کافیست برروی لینک خرید پستی در انتهای این مطلب کلیک کنید و مراحل خرید پستی آن را دنبال کنید .


 
مطمئنا" یکی از بهترین سریال های کره ای که در ژانر حماسی رزمی ساخته شده سریال دیدنی جومونگ با بازی سونگ ایل گوک ( یوم جانگ ) هست که پرطرفدار ترین سریال در کره جنوبی توی مدت زمان پخشش ( 81 قسمت ) بود . در این سریال دیدنی ما با پرنس جومونگ ( با بازی سانگ ایل گوک ) آشنا می شیم که با اینکه اختلافاتی با برادرانش داره در مسند قدرت قرار داره و چیزی نمونده تا پادشاه کشور بشه که در همین حال متوجه رازی میشه که زندگی خودش و یک ملت رو بکلی عوض می کنه .

پرنس جومونگ می فهمه که پسر شاه نیست و پدر اصلیش جنرال هی مو سو هست و پرنس تصمیم می گیره که همه چیزش رو کنار بذاره تا راه پدرش رو ادامه بده . اون در این راه سختی های زیادی رو تحمل می کنه و بسیاری از عزیزانش رو از دست می ده ولی نهایتا به آرزوی پدرش می رسه و کشوری جدید به نام گوگوریو تاسیس می کنه و با قدرت رزمی فوق العاده بالا و افسانه ایی که داشته مرز های این کشور رو تا جایی که می تونه افزایش می ده و همواره با برادر بزرگش تی سو در درگیری و مبارزه است .

همچنین در کنار تمام این درگیری ها داستانی عاشقانه نیز نهفته است که کمی کمرنگ تر ولی موازی با داستان حرکت می کنه و با بازی سرنوشت درگیری زیادی بین شخصیت های اصلی سریال پیدا میشه . در حال حاظر کشور کره قسمتی از گوگوریو عظیمی است که ژنرال جومانگ از خودش بجا گذاشت .

جهت خرید پستی این سریال ارزشمند ( مخصوص پخش در کامپیوتر با کیفیت فوق العاده ) برروی لینک "خرید پستی" زیر کلیک کنید و پس از ارائه مشخصات و اتمام سفارش منتظر شوید تا در چند روز آینده بسته را از پستچی تحویل گرفته و هزینه اش را به او بپردازید .

تعداد : 6 دی وی دی و کیفیت فوق العاده
محتوی : 81 ساعت سریال بهمراه موزیک متن و کلیپ های جانبی مرتبط با سریال با زیرنویس کاملا فارسی + یک فیلم هدیه با عنوان ( عشق الهی )
پشتیبانی : سایت رسمی سریال افسانه جومونگ
با همکاری : شرکت پست جمهوری اسلامی
قیمت : 8000 تومان ( هشت هزار تومان )

توجه : این نسخه فقط قابل پخش در کامپیوتر میباشد


جهت سفارش محصول (مخصوص کامپیوتر) و پرداخت وجه پس از تحویل سریال برروی لینک "خرید پستی" زیر کلیک کنید .







+

یک هدیه ویژه و مخصوص از سایت رسمی سریال افسانه جومونگ


فیلم عشق الهی با زیرنویس فارسی و با بازی"  کوانگ سن وو " و  " ها جی وون "

به عنوان هدیه تقدیم به شما عزیزان


جهت سفارش محصول و پرداخت وجه پس از تحویل سریال برروی لینک "خرید پستی" زیر کلیک کنید .




» نظر

یک عکس خنده دار از جومونگ


» نظر

شوخی با شخصیت های سریال افسانه جومونگ

شوخی با جومونگ:

دیگر عکسها در ادامه مطلب

هموسو :

تسو :

یونگ پو :

سو سو نو :

گوموا :

سایونگ :

هوب بو :

باتشکر ازامپراطوردریا که عکسها را برای ما فرستاد


» نظر

جوراب با طرح سریال افسانه جومونگ

جوراب جومونگ


» نظر

شیرینی شب عید جومونگ

شیرینی جومونگ


» نظر
   1   2   3   4   5   >>   >